Maulana Syed Muhammad Naim-ud-din Moradabadi, also known as Sadr ul-Afazil, was a twentieth-century jurist, scholar, mufti, Quranic exegetic, and educator. He was a renowned scholar of philosophy, geometry, logic and hadith. He was also a recognised poet of na`at.
He was born on 1 January 1887 (21st of Safar 1300 Hijiri) in Moradabad, India. His father’s name was Mawlana Mu’in al-Din. His family originally came from Mash’had, Iran. Sometime during the rule of King Aurangzeb, they travelled from Iran to India, where they were given a land grant by the ruling monarchy. They eventually reached Lahore and settled near Abul-Hasanat’.
Muradabadi became a Hafiz (memoriser of the Qur’an) at age 8. He studied Urdu and Persian literature with his father and studied Dars-i Nizami with Shah Fadl Ahmad. He subsequently earned a degree in religious law (ifta’) from Shah Muhammad Gul and swore Bay’ah (an oath of allegiance) to him.
Allama Naeem Uddin took part in Islamic movements and was also a part of the Khilafat Committee, an organization aimed at strengthening the Sultanate in Turkey, which had existed since the beginning of the Ottoman era. He taught students and gave lectures.
He visited Agra, Jaipur, Kishan Garh, Gobind Garh, Hawali of Ajmer, Mithar and Bharatpur to protest the ‘Show Ali Movement’ which was viewed as a threat to Islam in the region.
In 1924 (1343 Hijri), he issued the Monthly ‘As-Sawad-al-Azam’ and supported the Two nation theory.
After the separation of Pakistan from British India on 18 September 1918, Muradabadi delivered a speech at the opening of the All India Sunni Conference. He contributed to the passing of the resolution for a separate Muslim state at Minto-Park (Lahore Resolution). He was the Chief Organizer at the Banaras Conference held in 1942. 
Muradabadi’s fell ill while preparing a book and died on (18-Hijjah 1367Hijri) AH At the age of 67 years old, His sanctuary stand to the left of Jamia Naeemia refers shrine in Muradabad.
Several Ph.D thesis have been completed about his works one of them which was done in Pakistan, goes with the title,Maulana Syed Naeem ud Din Murad Abadi ki Deeni o Siyasi Khidmat, By the time of his death, he had left 14 works and numerous treatises, including Khaza’in-al-Irfan, which is the Tafsir (Exegesis) of Kanz al-Iman based on a translation of the Qur’an by Ahmed Raza Khan Barelvi in Urdu. He also left a collection of poems called Riyaz-e-Naeem (Garden of Comfort).
Muradabadi’s best known works include:
- Tafsir Khaza’in-al-Irfan
- Sawaneh Karbala
- Al-kalimatul Aulya
- Atyab al-Bayan Radd-e-Tafwiyatul Iman A lengthy rebuttal on Ismael Delvi’s Taqwiya-tul Iman
- At-tahqiqat li daf’ al-Talbisat
Hazrat Maulana Sayyed Muhammad Naeem-ud-deen Muradabadi rahmatullāhi alaihi :
Sadr-ul-Afaazil, Fakhr-ul-Amaasil, Qudwat-ul-Ulama.
Aap ki wilaadat 21 Safar 1300 Hijri (1 January 1887 A.D.) ko Muradabad me hui.
Aap ke waalid ka naam Hazrat Maulana Sayyed Moeen-ud-deen rahmatullāhi alaihi hai.
Aap ke par-daada Mughal baadshaah Aurangzeb ke zamaane me Mash’had (Iran) se Hindustan aaye the. Mukhtalif maqaamaat par safar karte hue wo Lahore pahunche aur phir Abul Hasanat ke qareeb muqeem hue. Baadshaah ne unhe kuchh zameen jaagir me ata ki thi.
Aap ne apne waalid ke paas Urdu aur Faarsi ki ta’aleem haasil ki.
Hazrat Shaah Fazl Ahmad rahmatullāhi alaihi ke paas Dars-e-Nizaami mukammal kiya.
Aap 8 saal ki umr me Haafiz e Qur’an hue.
Phir Madrasa e Imdaadiya, Muradabad me Hazrat Shaah Muhammad Gul rahmatullāhi alaihi ke paas ta’aleem haasil ki aur 1320 Hijri (1900 A.D.) me ‘Mufti’ ki sanad haasil ki.
Aap Aalim, Mufti, Qaazi aur Mufassir the.
Aap Hadeeṡ, Tafseer, Fiqh, Falsafa aur Ilm e Istadlaal ke maahir the.
Aap ne Allama Hakeem Shaah Fazl Ahmad Amrohi rahmatullāhi alaihi se Ilm e Tab ki ta’aleem haasil ki.
Aap ke mash’hoor shaagird :
(1) Ashraf ul Mufassireen Hakeem al Ummat Mufti Ahmad Yaar Khan Naeemi,
(2) Sarkar e Kalan Sayyed Mukhtar Ashraf,
(3) Mujaahid e Millat Maulana Habeeb-ur-Rahmān rahmatullāhi alaihi
(4) Haafiz e Millat Haafiz Abdul Azeez Mubarakpuri,
(5) Mufti e Aazam Pakistan Allama Sayyeed Abul Barakat Ahmad Lahori,
(6) Mufassir al Azam Pakistan Allama Sayyed Abul Hasanaat Muhammad Ahmad Lahori,
(7) Imaam ul Nahw Sadr ul Ulama Sayyed Ghulaam Jeelaani Meruthi,
(8) Ustaad ul Ulama Allama Mufti Younus Naeemi Sambhali,
(9) Allama Mufti Rifaaqat Husain Kanpuri,
(10) Allama Ikraam ul Haq Ansaari.
(11) Allama Haafiz Mufti Abdul Azeez Khan Fatehpuri,
(12) Allama Haafiz Mufti Abdul Rasheed Khan Fatehpuri,
(13) Taaj ul Ulama Mufti Muhammad Umar Naeemi,
(14) Mufti Muhammad Husain Naeemi,
(15) Ajmal al ulama Mufti Ajmal Husain Qaadri Razawi Sambhali,
(16) Faqeeh e Aazam Allama Mufti Muhammad Noorullāh Naeemi Baseerpuri,
(17) Najm ul Ulama Mufti Sayyed Ghulaam Moeen-ud-deen Naeemi,
(18) Habeeb ul Ulama Mufti Habeebullāh Naeemi Bhagalpuri,
(19) Zia ul Ummah Justice Allama Peer Karam Shaah Chishti Azhari,
(20)Allama Ghulaam Fakhr-ud-deen Naeemi,
(21) Allama Khuda-Bakhsh Naeemi,
(22) Allama Mufti Ameen-ud-deen Naeemi,
(23) Allama Hakeem Mukhtaar Ahmad bin Allama Mufti Ahmad Yaar Khan Naeemi,
(24) Allama Ahmad Saeed Naeemi,
(25) Allama Muhammad Saalih Naeemi,
(26) Allama Ghulaam Muhiy-ud-deen Naeemi,
(27) Allama Mufti Moeen-ud-deen Ashrafi Naeemi.
(28) Allama Muhammad At’har Naeemi,
(29) Allama Ghulaam Yazdaani Naeemi,
(30) Allama Ghulaam Jeelaani Aazami,
(31) Mufti e Kanpur Ameen e Shariyat Mufti Rifaaqat Husain Ashrafi Naeemi,
(32) Shams ul Ulama Allama Qaazi Mufti Shams-ud-deen Ahmad Qaadri Razawi Naeemi,
(33) Imaam ul Ma’aqulaat Allama Sulaimān Ashrafi Bhagalpuri,
(34) Allama Mufti Abdur Rasheed Ashrafi Fatehpuri,
(35) Sultaan ul Manazireen Allama Mufti Ateeq ur Rahmān Naeemi Ashrafi Muhaddees Tilsipuri,
(36) Allama Ahsaan ul Haq Naeemi Ashrafi Bahra’ichi,
(37) Allama Nazeer ul Akram Ashrafi Naeemi Muradabadi,
(38) Allama Zahoor Ahmad Naeemi Ashrafi Muradabadi.
Aap ki likhi hui mash’hoor kitaaben :
(1) Khaza’in-al-Irfaan (Tafseer-e-Kanz-ul-Eimaan)
(3) Fataawa Sadr ul Afaazil
(4) Sawaaneh Karbala
(5) Zaad al Haramain
(6) Adab ul Akhyaar fi Ta’azeem ul At’har
(7) Al-Kalimaatul ulya li iylayi ilm al-Mustafa
(8) Atyab al-bayaan Radd-e-Taqwiyat ul eimaan
(9) At-Tahqeeqat li daf al-talbisat
(10) Aswat ul Azaab li Qami’y ul Qubab
(11) Kashf ul Hijaab un Masaa’il Isaal ul Sawaab
(12) Irshaad ul Anaam fi Mehfil li Maulud wal Qiyaam
(13) Taskin ul Zaakireen wa Tanbih al Munkireen
(14) Ahqaaq e Haq
(15) Gulban Ghareeb Nawaaz.
♦ Riyaaz-e-Naeem aur Deewaan-e-Urdu me aap ki likhi hui Nazmo ka majmua hai.
Tehreek e Khilaafat me bhi aap ne hissa liya aur is ke liye kai josh bhari taqreer farmai.
12 Zil Hijjah 1336 Hijri (18 September 1918 A.D.) ko aap ne ‘All India Sunni Conference’ ke iftataahi jalse (opening ceremony) me ek azeemush shaan taqreer farmai aur 1361 Hijri (1942 A.D.) me Banaras ki majlis me aap Khaas muntazim (Chief organizer) the.
Aap ka nikaah 1322 Hijri (1904 A.D.) me hua.
Aap ke 4 saahabzaade aur 4 saahabzaadiya hain.
(1) Sadr al Ulama Mufti Sayyed Zafar-ud-deen,
(2) Allama Sayyed Iktisas-ud-deen,
(3) Allama Hakeem Sayyed Zaheer-ud-deen,
(4) Allama Hakeem Sayyeed Izhaar-ud-deen urfe Hanafi Miyan.
Aap Hazrat Shaah Muhammad Gul Kabuli Qaadri rahmatullāhi alaihi ke Mureed aur Khalifa hain.
Aap ko Aa’la Hazrat Imaam Ahmad Raza khan Bareilwi rahmatullāhi alaihi ne ‘Qaadri Razawi’ silsile ki aur Shaikh Allama Sayyed Muhammad Ali Husain Ashrafi miya Kichhauchhawi rahmatullāhi alaihi ne ‘Chishti Ashrafi’ silsile ki khilaafat ata farmai hai.
Aap se ‘Qaadri Naeemi’ silsila jaari hai.
Aap ke khulfa :
(1) Hazrat Taaj al ulama Mufti Muhammad Umar,
(2) Hazrat Ashraf ul Mufassireen Hakeem ul Ummat Mufti Ahmad Yaar Khan,
(3) Hazrat Faqeeh e aazam Mufti Muhammad Noorullāh Baseerpuri,
(4) Hazrat Najm ul ulama Mufti Sayyed Ghulaam Moeen-ud-deen.
Aap ka wisaal 18 Zil Hijjah 1367 Hijri (13 October 1948 A.D.) ko Jum’aa ke din beemaari ke sabab hua.
Aap ki namaaz e janaaza Hazrat Taaj al ulama Mufti Muhammad Umar Naeemi ne padhaai.
Aap ka mazaar Muradabad (Uttar Pradesh) me Madrasa Jaamia Naeemia ke qareeb hai.
ALLĀH ta’ala us ke Habeeb sallallāhu alaihi wa sallam ke sadqe me
Aur Hazrat Sadr-ul-Afaazil Maulana Sayyed Naeem-ud-deen Muradabadi rahmatullāhi alaihi aur Ahle bait aur Tamaam Auliya Allāh ke waseele se
Sab ko mukammal ishq e Rasool ata farmae aur Sab ke Eimaan ki hifaazat farmae aur Sab ko nek amal karne ki taufiq ata farmae.
Aur Sab ko dunya wa aakhirat me kaamyaabi ata farmae aur Sab ki nek jaa’iz muraado ko puri farmae.